- ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΘΟΥΝΕ -


Ηρθα στη ζωή
Σε χρόνια ταραγμένα
Γονείς και συγγενείς
Προσμέναν από εμένα
-0-
Μα έλα που μεγάλωνα
Χωρίς να έχω λάμψη
Και το μυαλό μου έτρεχε
Σε κόσμους , βουνά και δάση
-0-
Τα χρόνια που περνούσανε
Την έβλεπα λαθραία
Με γκόμενες με μουσικές
Και ποτήρια γεμισμένα
-0-
Σε κάποια φάση ο στρατός
Μου χτύπησε τη πόρτα
Και της ανέμελης ζωής
Μου έκλεψε τα δώρα
-0-
Βγήκα και συνέχισα
Τα χρόνια τα παλιά μου
Μα κάτι μέσα μου βαθειά
Μιλούσε στα όνειρα μου
-0-
Και γνώρισα ένα θηλυκό
Με μάγισσα να μοιάζει
Την πάτησα και απλώθηκα
Μου πήρε το κεφάλι
-0-
Με πάντρεψε ο φίλος μου
Αντί να με γλυτώσει
Σε αντάλλαγμα η μάγισσα
Θέλησε κάτι να μου δώσει
-0-
Μου χάρισε ένα μικρό
Ατίθασο ανθρωπάκι
Και ξέχασα τα μάγια της
Και ότι μου είχε κάνει
-0-
Όσα χρόνια έρθουνε
Και όσα χρόνια πάνε
Το ανθρωπάκι μου και εγώ
Πάντα θα γελάμε
-0-
Θα του λέω το παπί
Του Άσιμου μπαγάσα
Για να θυμάται τον μαλλιά
Ατίθασο μπαμπάκα

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Είχαν κάτι να πούν . . .:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Αναγνώστες Περαστικοί